Tilaaminen
Tilattavat tuotteet lisätään ostoskoriin, siirrytään kassalle, täytetään yhteystiedot sekä muut oleelliset tiedot tilauksen toimitukselle, valitaan nouto tai postitus, hyväksytään yleiset toimitusehdot osaksi sopimuksen ehtoja ja ilmaistaan sopimuksentekotahto klikkaamalla sopimuksen syntymistä ja sopimusehtojen hyväksymistä koskevaa painiketta.
Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö ja toimituskulut, mikäli kyseessä ei ole noutotilaus.
​
Tuotteiden hintoihin sisältyy alv 25,5%
​
Tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi.​​​​
​
Toimitus
Digitaalisissa toimitettavissa palveluissa (verkkokurssit)
Saat pääsyn välittömästi maksutapahtuman jälkeen.
Ongelmatapauksissa tai kysymyksissäsi ole yhteydessä lunula.masku@gmail.com
Fyysiset tuotteet
Toimitaan postitse tai noudetaan noutopaikastamme sovittuna ajankohtana.
​Tilaukset toimitetaan Postin XXS kirjelähetyksenä tai S pakettina. Toimitus määräytyy tilattavien tuotteiden määrän, koon tai painon mukaan.
​
Toimitusaika
Tilauksia postitetaan arkisin 1-3 päivän sisällä.
Ennakkotilaustuotteiden arvioitu saapuminen varastolle 1-21 päivää.
​
Toimituksen seuranta
Toimituksen seurantakoodi saapuu sähköpostiisi, kun seurantatunnus on luotu Postille.
Postitse toimitettavien tavaroiden osalta tarkista postin säilytys- ja noutoajat www.posti.fi.
Mikäli et nouda lähetystä määräajan puitteissa, palautuu lähetys meille. Mahdollisesta uudesta postituksesta veloitamme normaalin toimitusmaksun.
Jos jätät paketin noutamatta ja se palautuu meille, veloitamme yrityksellemme aiheutuneet kulut.
​
Verkkokaupan noutopaikka:
​
LUNULA
Maskuntie 224, 21250 MASKU
Avoinna sopimuksen mukaan, joten sovi noudosta ennakkoon Elinan kanssa WhatsApp 0400421525
​Hinnat
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5%.
​Virheet hinnoissa
Pidätämme oikeuden oikaista mahdolliset hinnoitteluvirheet ennen tilauksen hyväksymistä. Jos virheellinen hinta on ilmoitettu tilauksen yhteydessä, ilmoitamme siitä ja annamme sinulle mahdollisuuden hyväksyä oikea hinta tai peruuttaa tilaus.
Maksutavat
Klarna
Vastuuvapautus
Myyjä ei ole vastuussa asiakkaalle aiheutuneista välillisistä kustannuksista.
Myyjä ei ole vastuussa tuotteen virheellisestä käytöstä aiheutuneista kustannuksista. Asiakkaan tulee huolehtia omasta riittävästä osaamisestaan ja noudattaa varovaisuutta.
Myyjä ei ole vastuussa tuotteesta jos tuotetta on käsitelty, muutettu tai laiminlyöty ohjeistuksia.
Myyjä ei ole vastuussa lähetyksestä jos asiakas on ilmoittanut vääriä tietoja tilauksessaan, esimerkiksi nimi, osoite tai puhelinnumero.
Myyjä ei ole vastuussa toimituksen viivästymisestä jos se johtuu lakosta, lähetyksen katoamisesta tai myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolisista tekijöistä.
Myyjä ei ole vastuussa Postin virheistä.
Myyjä ei ole vastuussa verkkokaupan teknisestä virheestä.